سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۴۳۰۳۸

جان فدا| نماینده مجلس: شهید سلیمانی شرّ داعش را از مردم دنیا و منطقه کوتاه کرد

قدرت‌الله حمزه شلمزاری، نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی ، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد سلیمانی، گفت:  صحبت کردن درباره سردار سلیمانی،‌کار سخت و دشواری است. شهید سلیمانی قبل‌از اینکه یک افسر نظامی باشد، یک شخصیت معنوی و عارف بود.

جان فدا| نماینده مجلس: شهید سلیمانی شرّ داعش را از مردم دنیا و منطقه کوتاه کرد

وی افزود: صداقت، اخلاص، تقوا و مردم‌داری، کمک به مردم و ولایت‌مداری سردار سلیمانی، صفاتی بودند که این شخصیت برجسته را به‌ جایی رساند که دشمنان ملت و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار به این نتیجه رسید که باید ایشان را از سر راه خود، بردارند.

نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: سردار سلیمانی، شاهرگ و شیرازه مقاومت بود و نه‌ فقط ملت ایران و کشورهای منطقه و مسلمانان، بلکه معتقدم همه مردم دنیا مدیون سردار سلیمانی هستند، زیرا شهید سلیمانی بود که شرّ داعش را از سر مردم مظلوم دنیا، به خصوص کشورهای منطقه و مسلمانان کوتاه کرد. 

شلمزاری اظهار کرد: با حضور سردار،‌منافع آمریکا به خطر افتاده بود و آمریکا احساس کرد که اگر سردار سلیمانی، سپاه قدس و نیروهای مقاومت همین‌ طور پیش بروند، یکی پس‌ از دیگری منافع نا به جا و ناحق استکبار جهانی و آمریکا به خطر می‌افتد و لذا تصمیم گرفتند که به صورت ناجوانمردانه، ایشان را به شهادت برسانند.

نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تحقق انتقام سخت،‌گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص انتقام سخت، سپاه و نیروی مقاومت به وقتش اجرا خواهند کردند. البته کارهایی انجام شده ولی آنچه در شأن سردار است، هنوز محقق نشده و انشاءالله نیروهای سپاه در وقت مناسب،‌ انتقام سخت را از دشمنان خواهند گرفت.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات